Pagina's

Translate

zaterdag 6 augustus 2011

Zaterdag 6 augustus 2011


Route: Geiranger, Bismo, Vågåmo. Totaal 110 km.
Zon op: 4:59 uur
Zon onder: 21:59 uur
Vanmorgen werden we wakker op deze onwaarschijnlijk bijzondere plek. Het was opgehouden met regenen, maar het was nog steeds stervenskoud en guur. Toch kon ik het niet laten om nog wat foto’s en een filmpje te maken, want deze vrije kampeerplek heeft zo’n enorme indruk op me gemaakt!

We gingen om kwart over negen op weg naar de Jotenheimen en hebben bij Bismo een mooie wandeling gemaakt. Het weer was geweldig opgeknapt en het werd zelfs nog warm in het zonnetje. In Lom hebben we één van de oudste staafkerkjes van Noorwegen bezocht. Dit kerkje is in de Middeleeuwen gebouwd, heel mooi en uiteraard ook erg toeristisch.
Na Lom waren we het zat en gingen op zoek naar een camping met WiFi. Na drie nachten vrij kamperen is ook een douche wel weer erg welkom! Om twee uur hadden we al een geschikte camping gevonden en we gaan nu aan een rustige middag beginnen. Lekker een beetje lezen, puzzelen, internetten en luieren. Morgen is er weer een dag.

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht het wel, die gaan de Trollstigen rijden en ja, jullie hebben het gedaan. Groots.
    Ik geniet van jullie rijs en herken vele plekken die wij hebben bezocht of die ik van de kaart ken.
    Ik denk dat jullie nu op weg zijn naar Strien??

    Groetjes
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry heeft niets met rijs te maken maar met reis

    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sofia zei: Hoi Hoi, Wat genieten jullie. Heerlijk om alles mee te beleven. Liefs Sofia

    BeantwoordenVerwijderen