Pagina's

Translate

woensdag 3 april 2013

Tweede Paasdag 1 april 2013


Route: Baarn, Lunteren, Eindhoven, Hasselt, St. Truiden, Oteppe. Totaal: 304 km.

Vanmorgen eerst vanuit Baarn terug naar Lunteren om wat vergeten spullen op te halen, zoals de TomTom, maar het belangrijkste was toch de auto-oplader voor mijn mobiel. Zo stom om die te vergeten, maar met het datasnoertje voor de computer was ik in Baarn toch enigszins geholpen en kon ik de boel toch nog opladen. Wie had ooit gedacht dat ik zo verslaafd zou raken aan mijn mobiel……. en dat op mijn leeftijd!
Het plan om naar het zuiden te rijden om de zon op te zoeken, moeten we voorlopig toch even laten voor wat het is, want het is in heel Europa veel te koud met een snijdende oostenwind. Alleen aan de Costa del Sol is het 22 graden, maar om nu zo ver te moeten rijden in twee weekjes gaat ons ook te ver. We zijn vandaag geĆ«indigd in Oteppe op een hoeracamping in de buurt van Namen in BelgiĆ«. Een camping die ideaal is voor gezinnen met kinderen vanaf een jaar of acht  (Sabine, dit is een geweldige camping voor Lucas en Myrthe). Ze hebben hier een grote avontuurlijke speeltuin met allerlei klimwerktuigen en glijbanen, maar wij zijn blij dat het nog voorseizoen is, want het is nu nog lekker rustig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten