Pagina's

Translate

woensdag 3 april 2013

Dinsdag 2 april 2013


Het is hier nog kouder dan in Nederland! Toen we vanmorgen opstonden was het niet wit van de sneeuw, maar van de vorst! Het toiletgebouw is niet verwarmd; dat was dus afzien vanmorgen onder de douche. We kregen zes minuten warm water voor één muntje, lang genoeg om te douchen, maar het was zo’n zielig straaltje water dat ik eigenlijk niet eens merkte dat het muntje op was……… Maar goed, we blijven een dagje op deze camping staan en hebben een wandeling van 11 km in de omgeving gemaakt. Het is hier een prachtige omgeving met leuke kleine dorpjes in de dalen. Jammer dat er na zo’n dal weer een enorme heuvel komt, die me liet merken dat ik geen achttien meer ben! De temperatuur steeg gelukkig weer in de loop van de dag, zodat we na onze wandeling, heerlijk uit de wind in het zonnetje met twee dikke truien aan van een lekker wijntje en biertje konden genieten!

2 opmerkingen:

  1. Ik dacht laat ik eens kijken of er wat staat op jullie site en jawel hoor. Leuk kan ik jullie weer volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier is het schitterd weer, 20 graden en volop zon. Het Lunterse bosbad gaat wat eerder open vanwege de verwachte drukte.
    Grz.Cor :-)

    BeantwoordenVerwijderen