Pagina's

Translate

woensdag 3 april 2013

Vrijdag 29 maart 2013

Toen ik vanmorgen uit het raam keek en zag dat de vijver weer (of nog steeds) bevroren was en dat er zelfs een laagje sneeuw op het ijs lag, was ik er helemaal klaar mee. Vandaag begint het nieuwe kampeerseizoen in Baarn en op 2e Paasdag zouden we er een weekje Winterswijk of de Eifel o.i.d. aan vastplakken. Maar de nog altijd winterse omstandigheden zorgden ervoor dat ik Ton voorstelde om maandag gewoon lekker de zon op te zoeken! Wat let ons? We werken niet meer, ons campertje staat klaar en we zijn zo vrij als een vogel! Oké, we moeten even langs Gouda om wat zomerkleding op te halen, maar als dat het ergste is? Op de foto zien jullie de ijskoude oorzaak van ons plan en tegelijkertijd kunnen jullie de prachtige Buddha zien die ik van Ton voor mijn verjaardag heb gekregen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten