Pagina's

Translate

dinsdag 19 april 2011

18 april 2011

Net als gisteren is het weer een zonovergoten dag! ’s Ochtends is het nog wel fris, maar het is ook nog maar half april! We vertrokken om een uur of elf voor ons rondje Laacher See. Een prachtige wandeling, met als hoogtepunt de Abdij Maria Laach. Ton heeft zijn nieuwe fototoestel goed uit kunnen proberen en ik was helemaal gelukkig met mijn nieuwe gps. Ik kan mijn controlfreakerige aard weer voeden met nieuwe statistiekjes, afstanden, gemiddelden, enz. enz. Helemaal geweldig! Waar de gps eigenlijk voor bedoeld is, is voorkomen dat ik verdwaal  als ik alleen een wandeling maak. Dit is natuurlijk niet nodig als ik met Ton loop, want hij heeft een ingebouwd richtingsgevoel, maar ja, het is nu wel een erg leuk speeltje, waar ik erg blij mee ben!!!
Morgen gaan we naar Koblenz en zetten de camper dan op een P&R dichtbij de stad en gaan dan verder met openbaar vervoer. Woensdag trekken we weer verder naar het zuiden. Het zal dus wel donderdag of vrijdag worden voordat ik weer een bericht op de weblog plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten