Pagina's

Translate

zaterdag 24 mei 2014

Zondag 18 mei 2014

Route: Baarn, Den Haag, Lunteren, Apeldoorn, Enschede, Osnabrück, Melle. Totaal 431 km.

De afgelopen keren gingen we steeds op vakantie vanaf een verjaardag van een dierbare. Vorig voorjaar vertrokken we naar Wales vanaf het 70ste verjaardagsfeest van Ed. Afgelopen najaar begon de reis naar Spanje vanaf de verjaardag van Sandra en Lourens en vanmorgen gingen we vanuit Baarn eerst naar Den Haag naar de 91ste (!!) verjaardag van mijn vader. Daarvandaan “vlogen” we even naar Lunteren om de Baarnse werkkleding van Ton en onze stinkende kampvuurkleren daar achter te laten want die gaan we natuurlijk geen maand meeslepen in ons piepkleine campertje. En passant sprongen we in Lunteren ook nog even onder de douche en om klokslag twee uur (na ook exact tweehonderd kilometer die we vandaag al gereden hadden) vertrokken we om in elk geval vandaag nog de grens met Duitsland te passeren. Want zeg nou zelf, een vakantie begint toch pas als je geen Nederlands meer op de borden ziet staan!

Na mijn camperrijles van een paar weken geleden zouden Ton en ik afwisselend gaan rijden. Maar ja, Ton weet niet hoe de TomTom werkt en hij kan ook niks met alle apps op mijn mobiel , dus vandaag heb ik alleen van Baarn naar Den Haag gereden. Zo zie je maar weer, iedereen heeft zijn kwaliteiten en de mijne liggen niet bij het rijden. Maar morgen zal ik helaas toch wel aan de bak moeten.


Om vijf uur vonden we het alweer genoeg en vonden we een gratis camperplaats bij het plaatsje Melle. Het is een erg rustige plek en op 200 meter afstand is een prachtig park met een restaurant. Één keer raden waar wij gegeten hebben vanavond…… Een geweldig begin van onze vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten