Pagina's

Translate

woensdag 4 juni 2014

Woensdag 4 juni 2014

Route: Dobra, Sanok, Lesko, Ustrzyki Doine, Ustrzyki Gorne. Totaal 109 km.

De luxe massagedouche waar ik me zo op verheugd had vanmorgen, was nogal een teleurstelling! Moet je je voorstellen, een douchecabine met een gewone handdouche, een regendouche en nog verschillende in de muur gemonteerde douchemondjes, dat belooft wat, toch? Er zaten echter twee heel vreemde bedieningsknoppen, geen gebruiksaanwijzing, niet eens in het Pools, laat staan in het Engels of Duits. Het water was óf ijskoud, óf kokend heet; een tussenliggend niveau heb ik niet kunnen vinden. De shampoo uit mijn haar maar uitgespoeld met koud water en toen kreeg ik van de schrik ook nog shampoo in mijn ogen. Uiteindelijk heb ik een lauwachtige stand gevonden, maar jullie begrijpen wel dat ik er niet lang onder heb gestaan……


Om negen uur vertrokken we weer en het landschap waar we doorheen reden was adembenemend mooi! Ik durf niet te rijden vanwege de smalle bergweggetjes met de talloze haarspeldbochten, dus Ton kan weer vol aan de bak! We eindigden vandaag op een camping tegen de grens met Oekraïne in het uiterste zuidoostelijke puntje van Polen. Morgen gaan we een dagtocht lopen door de bossen naar de hoogvlaktes van dit prachtige gebied. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten