Pagina's

Translate

donderdag 5 mei 2011

Donderdag 5 mei 2011

We zitten op dit moment op een terrasje in het oude centrum van Arezzo. Ik had mijn laptopje meegenomen, omdat ik maar steeds geen internetverbinding kan vinden. Op dit terras hebben ze gelukkig WiFi; eindelijk kan ik jullie weer bijpraten! Foto's plaats ik later wel weer als ik rustig op een camping een internetverbinding heb.

Arezzo is helemaal geweldig! We hadden ons er eigenlijk niet zo veel van voorgesteld omdat iedereen het alleen maar had over Florence, Siena en Lucca, maar het spreekt ons eigenlijk nog meer aan dan Florence, waar we maandag waren.


Het is een stuk kleinschaliger dan Florence, maar heel indrukwekkend. Toen we de kathedraal Duomo binnenkwamen klonk er prachtige orgelmuziek met zang. We dachten dat het een cd was, maar het bleek "live" te zijn. Een man in een morsig regenjasje speelde de sterren van de hemel en een andere man zong ontroerend mooi. Ik kreeg er een brok van in mijn keel! Ik denk dat dit de mooiste kerk is die we tot nu toe gezien hebben.
Voor een uitgebreidere indruk van Arezzo moeten jullie maar op de link klikken.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ton en Elly, Wat beleven en zien jullie veel, en een feestje om dit mee te mogen volgen. Liefs Sofia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Leuk weer een paar verhalen en ik ben stik jaloers! Ik weet hoe fijn het is in Toscane. Geniet ervan, maar dat komt wel goed zo te lezen!

    Dikke knuffel,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor om jullie zo te kunnen volgen, ben wel een klein beetje. 'jaloers' om zo relaxed door Europa te kunnen toeren. Ik zit weer in het treintje onderweg naar onze Datcha. Het wordt van het weekend warm, men verwacht zo rond de 25 gr. Wil komt gelukkig morgen ook weer terug, want in je uppie vind in ik het toch niet zo gezellig. Zo weer genoeg gel*ld, veel plezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Elly, dit is een test van Aat en Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Ellie en Ton
    Wij hebben genoten van jullie mooie reisverslag Veel van alle plaatsen die jullie bezocht hebben herkennen we.Italiƫ is een prachtig land om te bezoeken ,wij hopen er ook. Nog wel eens naar terug te gaan.Maar eerst mijn been (Riet) .Jammer van de pech met de camper, gelukkig kon hij gerepareerd. Wij wensen jullie een goede thuisreis. Hartelijke groeten Aat en Riet. Nog bedankt voor de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen