Pagina's

Translate

zondag 8 mei 2011

Zondag 8 mei 2011

Beste allemaal,

We staan nu op een camping waar ik een redelijke internetverbinding heb. Ik heb net de twee berichten van gisteren en eergisteren geplaatst met de daarbij behorende foto's en links. De verbinding is niet heel erg snel dus het plaatsen van foto's kost behoorlijk wat tijd. Vanavond ga ik foto's en links plaatsen bij oudere berichten.

We hebben het ontzettend naar onze zin in hier in Toscane. We zijn van plan om nog een klein stukje zuidelijker te gaan om het zuiden van Toscane nog wat beter te bekijken, maar Umbriƫ en Rome gaan het niet meer worden. We willen n.l. ook nog naar het noorden van Toscane om Lucca en Pisa te bezoeken. Daarna nog naar Cinque Terre, dat zijn vijf vissersdorpjes aan de golf van Genua die ook op de werelderfgoedlijst van de Unesco staan. Omdat we de vorige keer niet alles in Zwitserland konden zien vanwege de afgesloten passen, gaan we ook nog naar Wallis. We hebben dus geen tijd om nog zuidelijker te gaan, want we hebben uiteindelijk maar zes weken vakantie ;)!

We willen jullie ook bedanken voor alle leuke reacties op de weblog of via e-mail! Het is ontzettend leuk om te lezen dat jullie erg meegenieten van onze belevenissen. Vanmorgen zag ik dat er al 730 keer op de weblog gekeken is! Geweldig!

Zoals ik al zei zal ik vanavond nog wat meer foto's en links plaatsen bij oudere berichten. Tot vanavond!

Groetjes,
Ton en Elly
xxx

3 opmerkingen:

  1. Tis wat behelpen hier, lunch bij de lunterse boer is toch echt effe anders dan in Sienna, al zijn de temperaturen wel italiaans. Het klinkt alsof jullie nog eens terugmoeten om zuidelijker tegaan! Leuk hoor, geniet vooral verder. Mooie foto's trouwens!
    Groejes, Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ton en Elly,
    wat geweldig leuk om al die verslagjes zo te lezen. En volgens mij bevalt het jullie prima met het campertje. Ik kan haast niet wachten tot wij dat ook weer een keer gaan doen. Misschien over een jaar of twee als we alleen de kleintjes nog mee hebben op vakantie.
    Wat ziet het er allemaal prachtig uit in Toscane, de directeur van school was ook al zo enthousiast. Gaan we zeker ook een keer naar toe in de meivakantie (mooier dan met de zomervakantie denk ik)
    Geniet lekker verder van de rest van jullie zwerftocht.
    Liefs Sabine en de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,

    Even een reactie op al die verhalen. Het is om jaloers van te worden. Jullie genieten op en top en terecht! Toscane is super.
    Heel veel plezier verder.
    XX
    San

    BeantwoordenVerwijderen