Pagina's

Translate

zaterdag 14 mei 2011

Vrijdag 13 mei 2011

Vandaag stond een bezoek aan Pisa op het programma. We zijn met de bus gegaan, want het schijnt erg moeilijk te zijn om een parkeerplaats te vinden. Om eerlijk te zijn, had ik me nog nooit zo in Pisa verdiept en ik had me er ook niet veel van voorgesteld. Toen we echter uit de bus stapten en door de poort van de stad liepen, was ik diep onder de indruk! Hier stond niet alleen de scheve toren, maar ook nog een prachtige kathedraal en een doopkapel en al deze gebouwen waren van marmer. Het was in één woord prachtig! Ondanks dat het pas tien uur was, liepen er al drommen toeristen rond die allemaal met de toren op de foto moesten. Nadat we dit plein uitgebreid bekeken hadden, zijn we door de straatjes en steegjes van Pisa gaan zwerven en we kunnen we weer terugkijken op een geslaagde dag.
De muggen hebben helaas nog niet genoeg van ons gekregen……………

4 opmerkingen:

  1. Dag bofferts,
    Is niet erg hoor, een paar dagen uit de lucht. Hebben we daarna wat te lezen. Leuk hoor nu met de foto's erbij. Hier vanuit "Slot Lunteren" is het ook goed toeven hoor, al is het wel ineens een stuk kouder. En.... ik heb waarachtig het idee dat jullie vijver het wat beter gaat doen. Het water is aardig helder en vol met kikkervisjes. Sofie is druk doende met haar moeder, die zit nu in een tijdelijke opvang in het bejaardenhuis in Ede, maar daar zal ze zelf wel over vertellen.
    Groeten Cor en Wil (want die is er weer :):) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat eerste bericht was helemaal niets waard. Dus verwijderd.
    Wat een gedoe zeg om een reactie te plaatsen. Moet eerst ergens lid van worden. Dacht via twitter. Daar heb ik een account maar ik begrijp er niets van en doe er niets mee. Maar dat lukt dus niet. Dan toch maar lid worden van Google. Nu lukt het dus wel.
    Volgens mij heb ik toch eens een keer een cursusje nodig over sociale media. Volgens mij loop ik hopeloos achter.
    Ik snap er echt niets van!!
    Maar goed waar het nu op neer komt is dat ik eindelijk kan reageren op jullie prachtige, inspirerende, jaloersmakende, verlangende, heerlijke verhalen!!
    Wat is dit genieten!!
    Voor jullie maar....ook voor ons!
    Hopelijk is zoiets ook voor ons/mij ooit weggelegd!
    Wat is dit leuk zo'n reis.

    We genieten mee!!
    Heel veel plezier en we volgen !

    Liefs marit en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha globetrotters!
    Is er nog wat over na de muggen? Als je buiten zit helptvwierrok branden heel goed........
    Prachtige verhalen en mooie foto's weer. Licht jaloers word ik ervan.
    Zoals Cor al zei, tis hier stuk kouder. We hebben vanavond gezellig met zijn vieren de voortreffelijk nasi van Cor gegeten.
    Verder geen nieuws, genietblekker verder, gr, Lida

    BeantwoordenVerwijderen