Pagina's

Translate

vrijdag 7 juni 2013

Donderdag 6 juni 2013

Route: Pendine, Saundersfoot, Tenby, Freshwater East. Totaal 39 km.

Het grote verschil tussen onze vakantie dit jaar en die van vorig jaar zijn de kleine afstanden die we nu rijden. Vorig jaar moesten we natuurlijk een acht landen doorkruisen en dit jaar maar een klein eilandje (laat de Britten het maar niet horen dat ik hun land met een verkleinwoord beschrijf!).
Vandaag wilden we weer een stuk van het kustpad van Pembrokeshire lopen, maar op de een of andere manier konden we het beginpunt niet vinden. Nadat we drie keer heen en weer waren gelopen en toen er ook nog een stuk afgesloten bleek te zijn vanwege bouwactiviteiten, hebben we het verder voor vandaag maar opgegeven.
Het verschil tussen eb en vloed is hier in dit gebied enorm groot De bootjes in de haven vallen twee keer per dag helemaal droog; wel handig om de onderkant van je bootje regelmatig te onderhouden.



2 opmerkingen:

  1. Na ge-appt te hebben wil ik nu proberen of ik met het tablet van Marit kan omgaan (hebben we geleend van haar). Op deze manier kunnen wij tijdens onze vakantie jullie belevenissen volgen. Het verbaasd mij dat jullie toch weer rare dingen beleven zoals nu het uitslepen. Ton moet toch beter opletten waar hij gaat staan. Maar we blijven jullie volgen
    Wij zijn vanmorgen uit Vorden naar Milsbeek gegaan en staan op een camping aan de Maas met een schitterend uitzicht. Morgen gaan we weer fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly en Ton. Ik ben weer bijgelezen. Geweldig. Hier ook heerlijk weer. Lekker fietsen, wandelen etc. hihi!! Jullie nog veel plezier. Kan ik gewoon appen en sms-en? Liefs Sofia

    BeantwoordenVerwijderen