Pagina's

Translate

dinsdag 18 juni 2013

Zondag 16 juni 2013

Route: Anglesey, Caernarfon, Conwy. Totaal 79 km.


Toen ik vanmorgen mijn bed uit ging, waren de hoeveelheid been- en bilspieren die ik gisteren dacht te hebben, zeker verviervoudigd! Ik loop erbij alsof ik eenennegentig ben in plaats van eenenzestig. We gingen vanmorgen ons tweede kasteel van de vakantie bezoeken (daar houden we het wel bij hoor, want als we alle kastelen in Wales moeten bezoeken die Edward I in de dertiende eeuw heeft laten bouwen, dan zijn we nog wel even zoet). Eigenlijk wilden we een rondleiding met een gids nemen, maar in mijn huidige lichamelijke toestand (spieren….)  en alle trappen die eerdergenoemde Edward in zijn kastelen heeft laten aanbrengen, hebben we dat toch maar niet gedaan. Op een paar wenteltrappen na die ik nog net kon behappen, is Ton in zijn eentje het prachtige kasteel binnenin gaan verkennen en heb ik op een bankje het kasteel aan de buitenkant bewonderd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten