Pagina's

Translate

dinsdag 4 juni 2013

Maandag 3 juni 2013

We hadden geen betere dag uit kunnen kiezen om een dag op dezelfde plek te blijven. De hele dag een stralende zon, een camping met schitterend sanitair en een prachtige omgeving. Vanmorgen heerlijk in het zonnetje gezeten, een beetje gelezen en gelummeld en ik kon lekker aan mijn obsessie toegeven, wassen! Dit is vanaf onze fietsvakanties, een jaar of vijfentwintig geleden, een soort neurose geworden; we konden toen maar zó weinig kleding meenemen, dat ik elke gelegenheid aan moest grijpen om te wassen. Ik ben dat gevoel nooit meer kwijtgeraakt, tot frustratie van Ton, maar hij is er na zoveel jaren wel aan gewend geraakt en laat me gewoon mijn gang maar gaan.


Toen mijn wasje in de zon wapperde, zijn we een wandeling gaan maken; volgens de beschrijving zou die 8,8 km zijn. Omdat het routekaartje niet echt duidelijk was, hebben we een stuk verkeerd gelopen, waardoor we uiteindelijk op 11 km uitkwamen. Nu zou dat in ons eigen vlakke Nederland net twee uurtjes in beslag genomen hebben, hier in het heuvelachtige Wales hebben we er drie uur en drie kwartier over gedaan! Toen we terugkwamen, was wel mijn was droog….

1 opmerking:

  1. Hi luitjes,
    Weer prima naar jullie zin, zo te lezen. Hier is het weer ook prima. Lekker buiten asperges van de Aspergeboererij gegeten (eindelijk gevonden). De tuin hebben we ook een beetje aangepakt, was vorig met die verbouwing een beetje het stiefkind.
    Nou geniet maar lekker verder, ik lees het wel........
    Grz. Cor

    BeantwoordenVerwijderen