Pagina's

Translate

donderdag 7 juni 2012

Donderdag 7 juni 2012



Geen route vandaag, want we zijn op dezelfde camping gebleven.
Zon op: 4.24 uur
Zon onder: 21.46 uur

Vandaag hebben we een rustig dagje gehouden. Nou ja, rustig, we hebben een mooie wandeling in het nabijgelegen nationale park gemaakt. Mijn kuiten hebben het nogal zwaar te verduren gehad, want de steile hellingen logen er niet om. Ik ben ontzettend stijf en ik zal morgenochtend wel moeite hebben om mijn bed uit te komen. Maar ja, wat wil je, ik ben een bejaarde vrouw van 60! ;)
Gelukkig was er halverwege de tocht een rustpunt, nl. een trekkershut waar een picknicktafel bijstond, zodat we even een pauze konden nemen.

Morgen gaan we terug naar Helsingborg. Deze stad sjezen we altijd hard voorbij als we van de boot afkomen in onze haast om naar het noorden te gaan. Het schijnt echter een prachtige stad te zijn. Morgen gaan we dat maar eens bekijken. Daarna gaan we een vrij kampeerplekje opzoeken, zodat jullie een paar dagen niets van ons zullen horen. Zodra we weer een internetverbinding hebben, zet ik onze belevenissen weer op de weblog. Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Hai Ton en Elly

    Wij zijn weer thuis.
    Ik wens jullie een heel mooie reis met veel moois en veel belevenissen.
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen