Pagina's

Translate

maandag 2 juli 2012

Zondag 1 juli 2012


Route: Oulanka, Kuusamo. Totaal 123 km.
Zon op: 1.38 uur
Zon onder: 00.35 uur

Vanmorgen zijn we naar de Oulanka Canyon gereden, waar je een hele mooie wandeling kon maken volgens het foldertje dat we in het bezoekerscentrum hadden gekregen. Het klopte, het was een erg mooie route met spectaculaire uitzichten over de kloof waar je tussendoor de woeste rivier zag stromen. Ik heb vandaag voor het eerst met mijn muggenhoed gelopen. Het ziet er niet uit, maar zonder is absoluut geen doen. Als je loopt gaat het nog wel, maar zodra je stilstaat, zijn je hoofd en handen een soort landingsbaan voor muggen!  Het was een wandeling met veel klimmen en dalen, maar ik begin geloof ik toch een betere conditie te krijgen, want een pauze zat er niet in, want Ton wil niet zo’n muggenhoed, die moest het alleen met zijn capuchon doen. Het is trouwens wel benauwd lopen met dat gaas voor je gezicht, zeker als je aan het klimmen bent. Mijn bril besloeg zelfs af en toe; maar hier in Finland zal ik hem in het vervolg altijd bij me hebben!

4 opmerkingen:

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahah even adem halen... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah...

    Sorry mam, dat ziet er echt niet uit. Maar goed dat je geen bekenden tegenkomt. Zo ga je natuurlijk helemaal geen elanden tegenkomen, die schrikken zich een muggenhoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens Wil moet je gewoon sigaren gaan roken.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een gedoe, maar lekgestoken worden door de muggen is ook niet alles.

    BeantwoordenVerwijderen